Veelgestelde Vragen ?

Defect Artikel?

Bij aankoop binnen 24 uur melden indien het item defect is, maak a.u.b. een filmpje of foto van het item en gooi het NIET weg!!!

Artikel nu in de sale?

De korting wordt absoluut niet met terugwerkende kracht verrekend !

Sale items, Live STUNTS 

Items die zijn afgeprijsd kunnen NIET geretourneerd worden.

U kunt hiervoor ook GEEN retouraanvraag voor doen.

Wanneer wordt mijn retour item geaccepteerd?

- Het artikel moet in originele staat verkeren en voorzien van de originele verpakking met prijskaartje.
- Artikelen dienen ongedragen, ongewassen en ongebruikt te zijn (uiteraard mag kleding gepast zijn).
- Retourzendingen die niet aan bovenstaande voldoen worden niet in behandeling genomen.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

De retour verzendkosten zijn altijd voor eigen rekening van de klant.

Indien (een deel van) een van de artikelen de kleur of maat niet naar wens is, kunt u binnen 14 dagen retourneren.(met uitzondering van SALE & LIVE ITEMS )

Wat kost de verzending?

Nederland DHL Thuis € 6,55 / PostNL € 6,95
België € 11,-

Hoelang duurt de verzending?

Brievenbuspost en pakketpost heeft een levertijd van 1-2 werkdagen (m.u.v. feestdagen).
2B Stylish is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens de transport.

Waarmee word mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden bezorgd via het door u opgegeven Post bedrijf en aangeboden op het door u opgegeven afleveradres.

Wij verzenden de bestellingen van dinsdag tot en met zaterdag. Bestellingen die vanaf Zaterdag 16:00 t/m Maandag 23:59 zijn geplaatst worden op dinsdag opgestuurd !

Ik heb geen bevestiging gekregen?

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spam box). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen naar ​Klantenservice@2bstylish.nl

Krijg ik een Track & Tracé code van mijn bestelling?

Zodra wij uw pakket hebben verzonden krijgt uw van ons een verzendbevestiging met uw track en tracé code. (bekijk ook uw spam box) U ontvangt ook nog een e-mail van het Postbedrijf met uw track en tracé code.

Mijn bestelling volgen?

Volg met je e-mail bij MIJN ACCOUNT.
U ontvangt een toegangscode in u mail hier mee kunt u dan inloggen.

U kunt dan hier alles over uw bestelling vinden.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Creditcard, PayPal en Klarna achteraf

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Dit kunt u gemakkelijk in uw eigen account op onze webshop regelend.
- Retour aanvragen
- Klik de artikelen aan die u wilt retourneren.
- Kies een reden.
- En vraag uw retour aan.
U ontvangt dan daarna van ons een goedkeuren van u retour aanvraag.

Woon je in Almere haven dan kan je je retour pakket bij Schoenmakerij Markus Gratis afleveren. Wij halen deze daar dan op. 

2B Stylish 
Meerstraat 52
 
1353 AZ Almere
 

Kies Bezorgoptie :
DHL ServicePoint– Schoenmakerij Markus  (Dit is € 1,- Goedkoper) 

Klantenservice@2bstylish.nl Vul deze in zodat wij het pakket kunnen volgen of app de track en trace code naar ons. 

Kosten retourneren?

De verzendkosten zijn altijd voor rekening van de klant.

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?

Woon je in Almere haven dan kan je je retour pakket bij Schoenmakerij Markus Gratis afleveren. Wij halen deze daar dan op. 

2B Stylish 
Meerstraat 52
 
1353 AZ Almere
 

Kies Bezorgoptie :
DHL ServicePoint– Schoenmakerij Markus  (Dit is € 1,- Goedkoper) 

Klantenservice@2bstylish.nl Vul deze in zodat wij het pakket kunnen volgen of app de track en trace code naar ons. 

Voor wie komt het risico van de retourzending?

Wanneer u iets online besteld heeft, wordt er een koopovereenkomst gesloten tussen u en de verkoper. Tot het moment van bezitsverschaffing ligt het risico van eventuele beschadiging of verlies van het pakket bij de verkoper.

Dit houdt in dat tot het moment dat u het product daadwerkelijk in uw handen krijgt, de verkoper het risico draagt.

Vanaf het moment van de bezitsverschaffing gaat het risico over van de verkoper op de koper. Dit betekent dus dat u nu zelf verantwoordelijk bent voor eventuele schade of verlies van het pakket.

Dit zorgt er dus voor dat indien het product tijdens de retourzending beschadigt of kwijtraakt dit voor uw eigen rekening komt. Het is immers uw eigen verantwoordelijkheid geworden om ervoor te zorgen dat het product veilig bij de desbetreffende verkoper aankomt.

Kan ik mijn artikel ruilen?

Dit is niet mogelijk. Als je een andere maat nodig hebt van een item, dien je een nieuwe bestelling op de webshop te plaatsen.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?

Na ontvangst in onze magazijn worden de geretourneerde artikelen gecontroleerd, waarna wij de bank opdracht geven tot het terugstorten van u betaling. Afhankelijk van uw bank kan het enkele werkdagen duren voordat u het geld daadwerkelijk op uw bankrekening hebt staan. Wij streven ernaar om binnen 1-2 werkdagen de retourzending te verwerken.

Garantie

2B Stylish is niet aansprakelijk voor krimpen, printvervaging, patches, glitters, pullen, losraken van de steentjes, knopen en ritsen etc. wat ontstaat door als gevolg van wassen, drogen, strijken, stomen of andere vormen.​

Ook zijn we niet aansprakelijk voor schade als gevolg van door derden begane opzet, schuld, nalatigheid of onoordeelkundig gebruik, Er kan geen aanspraak worden gemaakt op garantie als gevolg van normale slijtage, beschadiging, opzet en/of nalatigheid.

U dient bij ontvangst van de bestelling te controleren of de items niet defect zijn. Is dit wel het geval? Stuur ons dan binnen 24 uur na ontvangst van het pakket een mail met daarin uw ordernummer en eventuele foto's van het defect.

Was advies

Wij adviseren altijd de kleding binnenste buiten te wassen met de knopen en ritsen dicht. Was advies op 30 GRADEN! Kleding liever NIET in de droger doen in verband met eventueel krimpen van het kledingstuk. De gekleurde kleding dient eerst met de hand gewassen te worden om te kijken of de kleding niet afgeeft. Daarna wassen op kleur. Kleding met opdrukken/glitter/patches dient u binnenste buiten te wassen. Het liefst op de hand, anders is de kans heel groot dat opdrukken/glitter/patches eraf gaan in de wasmachine.

Wasvoorschrift :
Niet geschikt voor de droger
Niet stomen
Matig heet strijken
Niet bleken
Programma voor fijne was (max. 30°C)

Reviews?

⭐⭐⭐⭐⭐
4,7 Google Review
Lees hier de reviews

  • 12-01-24⭐⭐⭐⭐⭐

    Super Leuke kleding, deze dames weten wat van deze tijd is .💖

  • 3 weken geleden ⭐⭐⭐⭐⭐

    Toppers en super lief en super spullen ❤️altijd hele goede kleding ja gewoon super

  • 4 weken geleden ⭐⭐⭐⭐⭐

    Super vriendelijke verkoopsters,mooie kleding zeer betaalbaar en snel in huis.
    Top in alle opzichten. Dank je wel

  • 4 weken geleden ⭐⭐⭐⭐⭐

    Altijd leuke kleding te koop,vriendelijk🥰 personeel,snelle levering , 💌zijn nu op een andere locatie maar echt leuke kleding van jong tot ouder is er iets te koop❤️❤️